Probotanic Slovenia Domov > Nasveti za zdrav življenjski slog

Nasveti za zdrav življenjski slog

Danes smo vam na podlagi osebnih izkušenj pripravili nekaj enostavnih nasvetov o tem, kako najlažje ohranjati zdrav življenjski slog.

  1. Poskušajte zaužiti čim manj industrijsko predelane hrane. Eden lažjih načinov za uživanje naravnih živil so sokovi in “smoothieji”. Le ti naj bodo hladno iztisnjeni; lahko jih tudi kupimo v trgovini, vendar mi rajši prisegamo na domače, sveže pripravljene napitke. Smoothieji so še posebej priročni, saj lahko zmešamo najrazličnejše sadje in zelenjavo, tudi takšno, ki je same morda ne bi jedli, v kombinaciji s sladkim sadjem pa je sploh ne bomo okusili. Poleg tega ne bodo obremenili naše prebave, saj so vse sestavine že skrbno zmlete.

  2. Pijte veliko vode. Približno 60% človeškega telesa je sestavljenega iz vode. Ste vedeli, da naj bi bilo po podatkih iz leta 2015 kar 75% Američanov kronično dehidriranih? Odrasli ljudje bi morali na dan popiti 1,5 – 2 litra vode. Če vam navadna voda nekoliko težko “steče po grlu”, se lahko malce poigrate in dodate npr. zmrznjeno jagodičevje ali rezine limone in tako dodate rahel okus in sladkost.
  3. Sladke pijače zamenjajte za čaj ali mineralno vodo. Zagotavljamo vam, da boste opazili pozitivno spremembo takoj, ko boste prenehali s pitjem umetnih sokov in podobnih napitkov, ki vsebujejo ogromne količine sladkorja. Imeli boste več energije in počutili se boste veliko boljše. Če nam ne verjamete, poskusite!
  4. Vzemite si čas zase. Uživajte v stvareh, ki vas osrečujejo. Po našem mnenju zdravje pomeni veliko več kot le to, da smo v “top” telesni formi. Nemalokrat se zgodi, da pozabimo na čustveno zdravje, ki je prav tako pomembno, pojem zdravje pa omejimo zgolj npr. na to, kako dobro trenutno izgleda naše telo. Zato vam predlagamo, da si še danes pripravite kopel, se udobno namestite in začnete skrbeti za svoje telo in duha od znotraj navzven.

  5. Bodite telesno aktivni. Telovadba nas sprošča, spravi v dobro voljo in celo pomaga pri boljšem spancu. Če imate težave z motivacijo, vam svetujemo, da si aktivnosti načrtujete vnaprej, pripravite opremo in poskrbite, da ne boste imeli izgovorov.
  6. Poskrbite za dobro nočno spanje. Med spanjem naše telo med drugim uredi prebavo in raven kortizola (stresnega hormona). Dober nočni spanec naj bi imel pozitiven vpliv na spomin, koncentracijo, depresijo, itd.
  7. Uživajte svež zrak. Vzemite si čas in se vsaj enkrat na dan spomnite nekajkrat globoko vdihniti, ko boste na svežem zraku.
  8. Poskusite se čim pogosteje česa naučiti. Ljudje smo vsakodnevno izpostavljeni neskončnim količinam informacij, ki pa jih mnogokrat zgolj pasivno vsrkamo vase in od tega ne odnesemo prav veliko koristnega za našo dobrobit. Najpogostejši primer za to je brskanje po socialnih omrežjih. Potrudimo se lahko, da del tega časa namenimo branju knjige ali pogledamo kakšen dokumentarni film ter se naučimo nečesa novega. Zagotavljamo vam, da boste takoj postali bolj zadovoljni in samozavestni.
Avtor: |2018-06-21T21:34:35+00:00junij 21st, 2018|Uncategorized @sl|0 komentarjev

O avtorju:

Objavi komentar